Inköp från Nelly.se ~ Skorna!

HANNAH - SUGERFREE SHOES - 399KR



Min kommentar:
+Skokartongen är skitsöt
+Skopåsar följde med
+Fin färg
+Passar till mycket

-Lite svåra att gå i


AGATHA - SUGERFREE SHOES - 399KR



Min kommentar:
+Skitsnygg färg (aningen mörkare orange)
+Söt skokartong

-Svåra att gå i


AMEDEE - NELLY TREND - 149KR



Min kommentar:
+Cool starkt rosa färg
+Lätta att gå i
+Följer med skopåsar och extraklackar

-Formen i fram är ifrågasatt för min del, men dom är snygga på så jag förbiser detta
-Aningen små i fram
-Någon lös söm har jag hittat också


Jag har storlek 39-41 i skor men nästan uteslutande 40 (vilken jag beställt alla dessa skor i), har inte varken smala eller breda fötter, kanske aningen bredare än medel.

Comments

Hi! Wanna comment?

Your name:
Remembah' me?

Your e-mail: (will not be publish)

URL/Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0