Sweet Dreams!

Nu blire god natt för min del! Ska upp kl.7 imorgon bitti och dra till jobbet, 9-18 får man slita för allt man är värd och sen hemma igen runt halv 7 någon gång! Yeey! Var ledig idag, drog till Vällingby och handlade ny BH (en ordentlig en, hejdå ryggproblem, får hoppas det iaf!!) väska och några smycken, bl.a. ett par örhängen som skulle va skitfina till uppsatt hår! Aja, jag laddar upp bilder senare i veckan!! Hoppas att jag får min Iphone tillbaka snart (eller ja, man får ju en sprillans ny men ändå!) så jag slipper springa efter min mammas kamera hela tiden, tycker att Iphones är mkt lättare att fota med också, så länge det inte är alldeles för mörkt blir bilderna bra! ^^

Aja, godnatt på er alla!! ^^


En morgon i sommras


Jag hoppas på fint väder lagom till frukosten imorgon så man kan få piggna till i solen, lär inte hända men man kan ju alltid drömma ;)

Comments
Name: Nellie

Sv;

Haha ja riktigt snyggt! Såg nu att appleskal.se har likadant som jag :)

2011-08-17 @ 00:25:22
URL: http://nelliiej.blogg.se/

Hi! Wanna comment?

Your name:
Remembah' me?

Your e-mail: (will not be publish)

URL/Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0